Monday, April 27, 2009

Treening Rumeenias, ei ole paksuks lainud ja ei ole minuga midagi juhtunud, endiselt see sama Reele :P
Kui Rumeeniasse lahete, siis minge neisse kaunitesse Rumeenia oigeusu kirikutesse sisse :) Ilus.

Tavaline naidis Rumeenia lossist :)

Ma istun seal keskel... opin kuidas olla edukas ja armas projetijuht

Kas keegi oleks nii armas ja muuks mulle aega :) Sellest asjast on mul puudus viimasel ajal.
Kaisin litutasin treening kursusel Rumeenias-soovitan soojalt seda riiki koigile, eriti monus on jalutada Bucharestis :) Keel on kahtlane itaalia ja slaavi keelte segu, kuid inglise keelega saab hakkama. Ma endiselt armastan neid Serbia piirivalvureid, kes mu passis 1-0 tegid mu Kosovo pitsatitega. Mitte selleparast, et mul on kellegi vastu midagi, vaid oli huvitav olla peaaegu ainuke bussis, kelle pass ara korjati ilma sonagi utlemata. Eriti enam Kosovosse ei kipu ja parast seda Serbiase...passis jaab ruumi vaheks. Ja siis veel Rumeenia-Serbia piiril uks noormees, kes sula selges eestikeeles tegi kindlaks kuhu ma lahen ja kesma selline olen... nimelt oli ta eestlane :)
Nadalakene tagasi olid siin tibupuhad. Suur reede on "toopaev" ja siis laupaevast esmaspaevani voi isegi teisipaevani vaba. Midagi erinevat meie puhadest ei olnud, ainult see, et neljapaeval tuleb kirikusse minna ja sealt tuli koju tuua, ning laupaeva sudaoossel minnakse kirikusse ning jaadakse sinna kella 01.00 ja siis kubisse edasi. Huvitav oli- ulesmukitud tudrukud ja noormehed kirikus. Puhapaeval traditsiooniliselt suuakse lammast :)
Paast on siin suht normaalne enne tibupuhasid (ei lihale, piima toodetele, munale jne)... sain ka paastu tunda... suht raske oli ainult salatit suua koguaeg, selline janese tunne tuli ja koht oli koguaeg tuhi.
Valjas on ilus- koik oitseb... vihma sajab ka natuke. Eestlased oli siin jalle noorsoovahetuses ning uued eestlased tulevad juunis, aega on veel Euro26 kodulehel kandideerida kui soovi on.

Kallistan teid koiki kovasti :)

No comments: