Wednesday, March 18, 2009

Nii... Eile terve paeva naidati mingil uheks paevaks loodud "telekanalil" moni paev tagasi Strugas toimunud poliitilist miitingut, kus me esinesime oma rahvatantsuruhmaga. Lopuks siis sain ennast ka telekast naha :D
Lund sajab.. olalallaa.. ei oska kohe midagi oelda.
Ma ei teadnudki, et makedooonias saab internetis pangaulekannet teha :S 80% inimestest polnud 2009 aasta jaanuarini veel pangakaartigi. Nuud on, sest palk peab panka minema, uus seadus :)
Struga hakkab meenutama mulle Belgradi (Balkani geograafiat mitte teadjatele...see on Serbia pealinn), kus hommikukohvi korvale saab ota iga nurga pealt varskelt kupsetatud saiakesi alates 2 kroonist tukk. Mina ostan endale saiakesi kontorisse kaasa..mmm :)
Makedoonias on armukese pidamine tavaline nahtus, aga kaasa toi see 4 inimese surma. Skopjes lasi uks mees maha oma armukese ja siis enda ning paev hiljem juhtus sama asi Ohridis.
Tana ohtul on jarjekordne poliitiline miiting Strugas ja siis puhapaeval valimised... onneks saab see jama otsa.
Majanduskriis on popp sona ka siin maal, kugi tunda seda ei ole. Koik ehitavad midagi, inimesed on roomsad jne. Pohimotteliselt on siin pahe voetud, et kui Eurppa Liidus on kriis, siis on neil ka. Ja kui ma utlen, et eestis on vaga raske tood leida hetkel ning iga paev jaab sadu inimesi toota, siis mulle vaadatakse lolli naoga otsa ja oeldakse "ara aja lolli juttu, ei ole midagi nii hull see". Natuke tigedaks ajab.
Aga kui kellegil pool miljonit krooni vaba on, siis ostke kinnisvara Makedoonias. Just nii palju maksab minu 2 toaline korter Struga peatanaval, kus rannani on 400m.

1 comment:

Anonymous said...

oppinud