Friday, March 13, 2009

Oehh... sai uuesti tantsima mindud peale pikka pausi mil eestis olin, ning jargmine paev kohe esinema, saigi siis korraks tants labi tehtud ning jargmisel paeval aluspuksteni triikidtuna ning viigituna esinema. Ma arvan, et ma pole oma 13 aasta rahvatantsuaja jooksul nii tahtsale publikule veel esinenud. Mitu televisiooni kanalit, riigi tahtsamad poliitikud jne. Tegu oli kohalikele valimistele suunatud propaganda uritusega, kuna 22 marts on siin kohalikud valimised ning moni kuu hiljem presidendi valimised, siin valib presidendi rahvas.
Igatahes sain ma aru, et mul on jalalihased :D

Pilte kahjuks ei ole, aga te olete mind juba rahvariietes nainud kull.
Kevad ei taha kuidagi tulla. Eelmisel nadalal oli aeg millal koik taluperemehed oma viinamarjadel oksi ara loikasid ning eelmise aasta kuivanud maisi poletasid.
Kaes on tore reede. Yhele mu tuttavale syndis beebi ning siinse kombe kohaselt tuleb beebile kylla minna, aga ainult siis kui on paev ja kodust tuleb lahkuda samuti siis kui on veel paev.
Monikord ma motlen, et miks ei ole eestis sailinud selliseid huvitavaid kombeid, see ei ole ju habi asi kui traditsioonidest kinni peetakse ka 21 sajandil.

Kohalikud teadsid raakida, et uhe oopaeva jooksul tabas Makedooniat-Albaaniat kokku kuni 30 vaiksemat maavarinat. Siin vabatahtlikku tood tegev Dmitri (Eestist) mulle hommikul ytles, et tundis kodus olles maavarinat ei uskunud ma teda, sest maavarinat mina ei tundnud :(
Akki variseb praegu samuti :D

Olge monnad, kalli.

No comments: