Tuesday, March 10, 2009

Tere jalle ule pika aja, vahepeal ei ole kirjutanud, sest viibisin Eestis. Nuud olen tagasi jalle oma too juures. Hetkel istun kontoris, valjas on paike ning arvutis mangib Kreeka muusika.
Tanase paeva nimi on "tagasi reaalsusesse" Nimelt viisin labi uhe seminari, mis eile ohtul loppes, kus ka kolm eestlast oli. Neile nii meeldis siin, et enne kui nad bussi laksid, et tagasi koju soita utlesid nad mulle, et "nuud me saame aru kull miks sa siin elad". Ja need sonad on mulle juba tuttavad suvel siin kainud eestlaste seast.
Esimene taispikk paev kontoris, ohtul on loodetavasti kavas kartulikropsud ning moni hea film.

Tahtsin teile lihtsalt teada anda, et olen elus, kirjutan teile jalle....

Kalli kalli

1 comment:

Kljutsh said...

tead, saan ikka ja rohkem aru. tulin just ida-türgist, kurdistani aladelt projektilt ja nägin leedukaid (jurga, giedre, vast mäletad neid talvest?) ja koos imesime pöialt ja unistasime strugast ja ohridist. ja üleüldse balkani eluviisist. minu järgmine sihtkoht on moldova, siis gruusia ja lõpuks ikka tagasi balkanile. nii või naa.

kallistused sulle strugasse ja tervitused teistelegi:)


helen
PS! me siin teeme taaskord reede grupi kokkutulekut saunaõhtu näol, hehehe.

PSPS! kui sul teinekord veel hulle eestlasi vaja, ikka pea meid meeles ja me roomame õnnest tagasi.