Monday, February 4, 2008

olla onnelik voi mitte ?

Niisiis....olen oma tuleviku asjades nyyd selgusele saanud netuke rohkem ja moni paev tagasi selgus, et sain raha Euroopa Komisjonilt juuni lopus juuli alguses korraldada noorsoovahetus siin Strugas, kuhu kokku tulevad noored Eestist, Makedooniast, Sloveeniast ja Serbiast. See tahendab mulle Eestisse naasmise voimalust juulis, aga ega ma siis totu ei ole, kes siis suve eest pohja poole jookseb.... :) Kallid sobrad arvatavasti kohtume septembris :) :(
Ei oska kuidagi reageerida.... olin nii valmis siia kauemaks jaama, aga kui unistus sai reaalsuseks on asjad ja tunded teised...


kallid, musid...

3 comments:

Juta said...

ulla Tibukene! Siis tuleme molemad septembris Eestisse tagasi ju!

valz said...

Alles septembris:S ei kujuta ettegi, varsti ei tunne sind äragi:p

Reele said...

tunned ikka...ega ma pole midagi eriti muutunud.. :) ikka sama Tibu