Thursday, February 7, 2008

Nostalgija

(Andke mulle andeks mu moningased kirjavead sonades kus on i ja a korvuti sees, sest ma pole kindel kas sinna pannakse j vahele voi mitte :S Siin topitakse seda j igalepoole kuhu voimalik )

Eile kohtasin eestlasi yhel seminaril siin, oli nimelt eesti kultuuri ohtu ja sellega seoses sai suua eesti toitu (kyyslauguleiba, seakamarat ja Kalevi shokolaadi) ning juua Vana Tallinnat ning Muraka likoori :) Selline hea tunne oli raakida eesti keelt, kuhu vahepeal tulid sisse siiski voorsonad, aga ma parandasin ennast kahku. Eestlased on siin kuni pyhapaevani, ehk lahen kylastan neid veel :)
Tana hommikul kuulsin kuidas albaanlased raakisid ja ma olin yllatunud, et sain midagi aru. Mu albaania keel on vaga vaga kehvake :D, kuid siin jaab lihtsalt kylge kuna tootan albaanlastega ja tootlen albaaniakeelseid tekste ning mu ymber on palju palju albaanlastest linnakodanikke :)
Ei tea mis siis homme saab, mis see Kosovo teeb... eks siis ole naha...minu vaikeses linnakseses on koik rahulik kui vorrelda detsembri alguse syndmustega, mil Kosovo avaldas soovi esimest korda iseseisvuda.
Olen tahele pand, et makedoonlased hakkavad endale vaikselt katustele paikesepatareisid panema... pohiliselt on see siin selleks, et vett soojendada paikese joul.

Hetkel muud polegi... kalli-kalli

No comments: