Monday, February 11, 2008

Mehed ja naised....

Kui keegi kuskil valisriigis kaib, siis koju naastes on yheks kysimiuseks, "kuidas siis mehed ka on? voi kuidas siis naised on?" Kuna seda kysimust te arvatavasti enne sygist mu kaest kysida ei sa, siis otsustasin siia kirjutada, oma 7 kuu jooksul siin arvan,et olen juab kyllaltki nainud ja voin mingitki arvamust avaldada.
Mehed: Garderoobist ei puudu 10 paari kingi ja 20 triiksarki. Kaitumiselt ja iseloomult keerukad ning, et naist enda korval hoida tehakse koike ning siis ei ole neil millegist kahju. Respekt on aaretult suur. Monikord aareltult vastiku ytlemisega mehed/noormehed tegutsevad impulsiivselt ja motlematult. Kuid millegiparst olen ma nainud ainult monda yksikut kaklust, kaklema suurt ei minda ja kui siis oma vahel ning kuskil nurga taga.
Naised: Naised on vaatamiseks!!! Ja naised on ilusad. Omaparaselt riietuvad tudrukud ei kipu naitama oma paljast ihu vaid oma seksikust rohutatakse liibuvate riiete, meigi ning 2 tundi kodus tehtud soenguga. Valjas kaiakse enamus ajast koos tydrukutega ning alkoholi tarbitakse minimaalselt.

laupaeval klubis olles juhtis yks sober meie kui valismaalaste tahelepanu sellele, et endiselt kohtab siinsetes ooklubides eraldi meeste ja naiste laudu, ning segunetakse moni tund enne sulgemist. Motlesin,et miks see nii on, ehk tydrukud pyyavad ennast voimalikult kaua vabana hoida ning elu nautida, kuna hiljem tuleb hakata koduperenaiseks ning lapsi kasvatama. Alla 2 lapse ei tule siin isegi mitte juttu :)

Martsi alguses lahen Serbiasse lopuks :) 17 veebruar lahen pommivarjendisse peitu, ei tegelikult ei ole nii hull, yks Albaanlasest sober ytles mulle ,et kui Kosovo iseseisvaks saab, siis voetakse kodust Albaania lipp valja ja hakatakse pidutsema, isegi siin Strugas, kuna albaanlasi on siin 30%, ma tahaks naha seda koike... Lati tydruk Inese ytles, et laheb sellel ajal Kosovosse kui ajakirjanik, elamusi tuleb otsida jahh :)

olge musid...peaks veel mingeid pilte panema :)

1 comment:

Martin said...

mul yks kysimus, miks sa just makedoonia valisid??