Thursday, January 31, 2008

Ristimine....

Onnestus mul eile kaija siis lapse ristimisel :) Kahjuks kirikus ma ei kainud ning seega ei nainud Orthodoxi kirikule omaseid traditsioone, mitte et ma kirikut kardaksin, vaid sinna laksid vaid vaga lahedased :D Ohtul oli aga suur soogilaud ja 70- 80 aastased vanataadikesed laulsid igasuguseid laule ja kook oli jube hea :P See oli vist yle pika aja yks pidulikumaid yritusi kus ma kainud olen...

Ma olen monikord moelnud, et koige keevaverelisem rahvas elab Makedoonias ja Bulgaarias, kuna nende veres voolab temperamentset slaavi verd ning neil on samuti vahemere maade rahvastele omast akilist ja temperamentset kaitumist. Kuigi monikord makedoonlased ennast ise slaavlasteks ei pea ja kreeka verd nad ka endale ei omasta, siis nad ongi selline vaike nunnu rahvas keset Balkani poolsaart :)

Ja mis ma kohalikust raadiost kuulsin...meie armast eurolaulukest "Tii" jube imelik oli kuulata, uni laks ara kohe :S Tore yllatus...

Midagi muud huvitavat hetkel polegi, hakkan oma jarjekordset artiklit voluma... vaatab mis valja tuleb :D


kallid-musid

No comments: