Sunday, November 25, 2007

Tants ja trall

Ma ei tea kui kaua ma hoogu votsin, aga eile sai lopuks rahvatantsu mindud. On teine kyll sigakeeruline ja segaryhma tundest on asi kaugel, aga siiski kift. Nimelt siis naised ja mehed tantsivad eraldi, vahepeal votavad kannust kinni, aga yldiselt naised kepsutavad ees reas ja mehed tagareas. Vast paris lootusetu juhtum mna ei ole :D
Valjas on jalle imekombel soe, mulle ei istu ainult see,et kui paike ara laheb siis on kylm ja kui paike valja tuleb, siis jookse voi lyhikese varrukaga ringi :)
Vaikesed poisid taovad koolihoovis jalkat ja motlesin korra,et kas nad mangivad segavoistkondades voi albaanlased, tyrklased, makedoonlased omavahel yksteise vastu... mine voi kysima
Millegiparast pole ma veel suutnud haigeks jaada, kuid mul on karvane tunne,et see juhtub , siis kui ma eestisse tulen... Kytke ilm soojaks minu jaoks :D:D
Moni paev tagasi kylastasin yhte seminari Ohridis, kus olin nn elavaks marklauaks, koigil oli voimalus mu kaest kysida kysimusi EVS kohta, pold see yldse kerge... :S
Tana istusin jarvekaldal ja pyhapaevasele paevale kohaselt koik jalutasid jarve aares. Huvitav oli ainult,et isad olid koos oma tytarde ja poegadega, naisi pole kuskil naha eriti, tuli akki moni hea naistekas telekast voi mis ???
Ja yllatus,yllatus eile nagin mina oma siinoleku aja jooksul esimest korda Kreeklasi, see pole tavaline, et Kreeklased Mkedoonias on... ja juhuslikult olin koos makedoonlastega hetkel ja nendel laks veri keema... Viha on suurem kui osadel eestlastel venelaste vastu (voi vastupidi). Julgen seda kohe kasi sydamel vaita...

Aga jhh...pole siis midagi...olge tublid

nagudeni kalli-kalli

No comments: