Monday, December 3, 2007

Hommikul raadiot sisselylitades muud ei kuule kui "Kreeka on nii paha ja Kreeka kiusab jalle jnejne" Varem ma ei teadnudki, et Kreeka ei tunnista Makedoonia passe, kuna sinna on kirjutatud "Rebublika of Macedonia". Infot aga Kreekasse reisimise kohta unustasin kysida... aga jubedalt pabereid on vaja...

Kosovo kohta andmed puuduvad, eks siis kuuleb, 6 paeva on aega veel asjad pakkida ja kuhugi ara joosta kui peaks karmiks minema...kuigi ma ei usu seda....siiani on saadud enam-vahem rahulikult hakkama...

Ilm on lausa kaunis....lumi on ikka veel magedes ning paike paistab ja sooja oli tana 11 kraadi...juhuu :P
Homme saan endale uue korterikaaslase marie Prantsusmaalt... aga nagu mulle oeldakse koguaeg, et mu korter on nii suur,et monikord sa ei saagi aru kas sa elad yksi voi kahekesi :)
Mina koos kahe prantslasega Strugas... oi oi. Siin leidub paris mitmeid kohalikke, kes ei oska inglisekeeles lugeda eriti, ega ka kirjutada, kuid inglise keelt raagivad super hasti. Tegelikult mul soovitati see blogi ingliskeelseks teha, aga ma olen liiga laisk, ja inglise keelega on mul monikord ikka veel probleeme... :)
Ega muud huvitavat hetkel polegi...

olge musid..:)

No comments: