Monday, July 13, 2009

Eile raakis siin kohalikes uudistes Eesti majanduskriisist ning naitas trammist ning Hobujaamast pilti :)

Sellel ajal kui Eestis tantsupidu oli, korraldasime meie siin Euroopa tantsu nadalat (European Dance week). Hommikust ohtuni tantsisime ning oppisime erinevaid rahvatantse nagu Lati, Slovakkia, Serbia, Turgi ning Makedoonia. Nadala lopus panime oma kavad kokku ning Struga tanavatel etendasime 5 erinevat tantsuetendust.
Yle pika aja tundsin ma, et mul on jalalihased, mis kyll peale nii mondagi Serbia tantsu alla tahtsid anda.
Kellel on Facebook, saab pilte vaadata: Why walk when you can dance ja european dance week in Struga alt. Siia ma pilte yles panna ei saa, mu lpole naid lihtsalt.
Kuna ma ei ole kohalikust rahvatantsust ikka veel loobunud siis samale ajale tantsunadalaga juhtus mul olema mitu kontserti Makedoonia rahvatantsuryhmaga, siis saigi tantsitud kella 10-18.00 uhes ruhmas ning siis ohtul kontsertile voi proovi Makedoonlastega. Festivalil, mis siin mone aja eest toimus olid kulalised Poolast :) Ja ma ei teadnudki, et Makedoonias elab Egiptlaseid, kellel ka oma 5 paariline rahavatantsu grupp kokku pandud :)

Saan aga ohtralt kirju Eestlastelt, kes siia poole reisides mult nou kusivad. Tulge koik siia, siin pole kriisi, paike paistab....

Kalli kalli

No comments: