Thursday, October 30, 2008

Tants....

Tere lapsed...
Istun kontoris, oue ei saa minna, sest sajab... ja mul ei ole vihmavarju. Motlesin, et kirjutan paar sona, kuigi mote ei jookse.
Peale reedest rahvatantsufestivali Strugas jagati meie ryhm karmilt kaheks, esimene ja teine koosseis... Ja tantsida vaid peale aastast praktiseerimist esimeses grupis, seda poleks kull oodanud...
hetkel opime uut tantsu, kus ka imekombel tantsitakse paarides, tydruk keerleb poisi kae all natuke, ja selleks natukeseks voetakse vaike ratik, ma ei suuda nii, olen harjunud ikka, et poiss juhib sind, kuhu poorelda tuleb, aga nii kui kontakti pole laheb ju sassi.
Need tantsud, mis siiani oleme oppinud voib oelda, et muusika ja sammud enam-vahem klapivad, aga sellel tantsul... selle tantsu vist motles valja keegi , kelle muusikaline kuulmine on 0. Aga muidugi on see puhas minu arvamus, eesti rahvatants on ikka midagi loogilisemat :D
Aaa... saab hakkama kull.
Kapis on mul kogu ruumi ara vallutanud kohalikud rahvariided, peaks need selga panema ja ilusaid pilte tegema.
Reedesest kontsertist pilte pole, polnud pildistajat ja kaamera akud olid tuhjad... nome vabandus.

Mul hakkas koht korisema... lahen sooma...
kalli-kalli

No comments: