Friday, May 2, 2008

Tervist, motlesin, et peaks ikka mainima, et elus olen ja koik on hasti.
Tahistati eelmine nadalavahetus tibupuhasid, varvisime mune ja grillisime ning tegime muid huvitavaid asju.
Ema oli mul siin 10 paeva ning selle aja jooksul kolasime Makedoonias ringi ning kylastasime taas Albaaniat. Seekord olin Albaanias nagu turist, kuna eelmine kord olin seal seminaril. Albaania on ikka tohutult armas vahemere aarne riik, kus inglise keelega pole midagi teha. Kui Itaalia keelt ikka ei oska, siis tuleb vaid kehakeelega hakkama saada. Hotellides kus oobisime raagiti kyll inglise keelt, aga mitte nii palju, et teada saada kas buss lahkub homme ohtul Tiranast Strugasse kell 8 voi kell 9 :S Ponev oli, siiski soovitan Albaaniat koigile.
Ema nimetas seda Makedoonia-Albaania reisi kui " ekstreemturism" :)
Kolmapaeval sain endale kohalikud rahvariided, et jargmine reede minna esinema :D Ning see sama tantsugrupp on ennast kohe registreerimas Voru Folkloorifestivalile 2008 aastal, mina kyll nendega kaasa ei lahe, kuna on muud tegemist :)
Eile oli 1. mai ning selle puhul soitsid koik kuhugi omaette koos sopradega, magedesse voi jarvede aarde ning seal grillitakse ja juuakse.
Yks kord panen jalle pilte :)

ok, olge musid :)

No comments: