Saturday, February 23, 2008

Valjas on niii ilus ilm ja kes kontoris istub ??? Reele, sest essmaspaevaks on vaja valmis saada uus kujundus ajakirjale, mida valjastame ja nii ma siis istun juba umbes nadalakese oma arvuti taga ja avastan endale tundmatuid disainimis programme ning mu vaike "boss" Jovan tahab minust ka koige vahema valja pigistada, aga ega ma ei nuta kaa, varti saab see labi ja siis saan puhata, kuigi omajagu on see koik huvitav, kuna minu vaike ajukene saab nii nii targaks nyyd.
Ega too vahel sain valjas ka kaidud ning sellises kohtas nagu kafaanad (ei ole kirjapildis kindel). Need on restoranid, kuhu minnakse vaatama ja kuulama monusat Serbija muusikat ning lauljaks on ilus neidis, kellel on ainult natuke riideid seljas ning kaib ja keerutab ta siis ymber meeste, ning raha eest voib ta sulle ka eesti keeles laulda... :) Ning restoraani seintel on sildid "lohkumine keeletud," ehk siis iga lohutud vaiksemagi nou eest tuleb valja kaija 500 dinaari, ehk 9 eurot, miks? Kombeks on sellistes kohtades hakata nousid lohkuma, ei tea kyll miks, aga monikord on koige hullem kooslus Serbija muuika, alkohol ning keevaverelised slaavi mehed. olen kuulnud, et Kreekas sellistes kohtades juhtub seda tihti. mmmm...soolapulgad...:) :) Hommikul oli jube naljakas raadiost kuulata " Mavrovos (Makedoonia suusakuurosrt) on palju rahvast, ilus ilm, palju lund... :) ja siin Strugas naitab kraadiklaas pea tanaval 15 kradi.

olge monusad...kallid-musid...

No comments: