Tuesday, February 26, 2008

Naljakaid sonu makedoonia keeles,

...mis mulle alati nalja teevad kui ma neid kasutan: Esimene makedoonia keelne sona, teine tolge eesti keelde, kuid tahendus on totaalselt teine :) segane (mitte praegu), segada (jah praegu), laga (vale), lagi (valetama), minuta(minutid), neli? (on ju nii?), paari (raha), udar (puhuma)... ja neid sonu on kindlasti veel :) kui leian ,siis ytlen teile kaa...

Valjas on kevad ja kui ma tana vara hommikul toole laksin, siis inimesed istusid valjas, joid kohvi, lugesid lehti enne toole minekut....nii monus tunne oli, tavaliselt ma ei lahe hommikuti nii vara ja pole sellist vaatepilti nainud enne. :) Ma ie tea kas te saite aru...

Juhuuu...ma lahen yhele treeningule Bosniasse :) naen siis seda maad ka lopuks :) Ning muidugi kylastan ka Serbijat, sest soit kulgeb labi Beogradi/Belgradi, nii et olen eemal 2 nadalat... :) Peks veidike serbija keelt harjutama, on ta ju ligilahedane makedoonia keelele :) Saab praktiseerida...
Ja esimest korda siin Makedoonias nagin ma taielikult kaetud naist (mustas ja silmad vaid paistsid natuke), millega mul meenus korraks Afganistaan, tavaliselt moslemid siin nii kaetud ei ole, kuid olen kuulnud, et kylades on tugevalt sailinud moslemitele omased reeglid ja tavad.

nii... olge siis monusad ja 2 nadala parast naeme :)

No comments: