Tuesday, November 6, 2007

Sygis

Rohelised lehed on asendunud kollaste ja punaste lehtedega.... Vihmane ilm paikesega :)
Hommikuses ohus levib lohn,mis tuleb majadest, millel puukyte. Peatanaval valmivad vanataadikeste kae all kypsetatud kastanimunad...
Moned paevad puhkasid siin vabatahtlikud Serbijast ja tuli meil jutuks, et kui sa tuled Makedooniasse, siis on sul tunne, et sa tuled linnast maale, isegi Skopje on nagu vaikene miljoni elanikuga kyla. Koik on nii lihtne, inimesed elavd paev korraga, karjatavad lambaid ja lehmi olenemata kohast. Skopje kesklinnas pole ma veel lambaid nainud :) Aga hobuseid ja eesleid trantspordina kasutavaid inimesi kyll :)
Tanavapildis on Strugas kadunud naised...ma maletan seda vaatepilti kui siin jaanuaris esimest korda olin... ainukesed on kooli tottavad noored naiukesed :) Sopradega valjas olles olen monikord ainuke tydruk kohvibaaris... :(
Elan yle :)
Muidu on koik super korras... Aga naeme jouludeaeg...kui kinke hakkate tegema arge mind unustage :P
Kas keegi yldse loeb ka mu blogi?? tekkis selline kyssa...:P


Kalli-kalli

5 comments:

janek said...

ma muidu loeks aga sa ei lubanud :(

Anonymous said...

Heh, ikka-ikka. Kuidas muidu teaks, et multifunkstionaalne tibu ilusti hakkama saab:D

Anonymous said...

loomulikult loen :)
aga ma ei viitsi siin kommenteerida, sest me suhtleme ju msnis nagunii iga päev :)

Sinu Juta

Reele said...

Janek kallike, muidugi luban :D aga nagu ma naen teed sa seda salaja...muidu sa ei kommenteeriks :P

Andres said...

loeb