Saturday, August 4, 2007

Serblane, nii me 9 paeva igast tarkust oppisime
veel serblasi, sellisest august tuli labi pugeda, kui koit naete
vaikesed makodoonlased
Makedoonia rahvatants
tuld purskav prantslane
Vaade minu rodult:)

Nyydseks olen palju kokku puutunud endise Jugoslaavia rahvaga(Serbia, Makedoonia, Bosnia, Sloveenia jt) ja koik parivad,et miks oli vaja teil Tonismaele minna, et saage sellest Vene asjast yle, ega nad ise ei ole ka oma Tyrgi sojast yle saanud ja albaanlaseid ning kreeklasi vihatakse kui tuld. Eile oli siin suur pyha...muru ka ei kasvanud :D Siiski on makedoonlased meeletult lahked ja vaga otsekohesed, eestlastele omast keerutamist siin ei kohta. Minul votab see paris palju julgust,et koik otse valja oelda. Telekat kuulavad nad kodus nagu oleks 90% kurt ning vaikselt raakida ei ole ka voimalik,siis ei kuulata sind. Slaavi rahvas ikkagi. Eestlasi peetakse siin venelasteks ja kui ytlen,et meie keel on venelastega vaga erinev, siis tehakse suured silmad :)
Aga noorsoovahetuses olin ma paljudele esimene eestlane, kellega nad kohtusid, ning 9 paeva jarel oli eestist arvamus vaga hea...Ma teen oma tood hasti :D

koik..olge musid :)

No comments: