Tuesday, July 31, 2007

vassu

oehhh...need noorsoovahetused on ikka rasked... maganud olen 4 oo jooksul 13h, mis ei ole uldse tore...aga kiftid inimesed aitavad vasimustunnet leevendada. Siin on palju eri rahvuseid koos ja nad teavad veidraid lugusid eesti inimestest ja eestist. Koige rohkem teeb neile nalja sona terviseks, mille peale oeldakse kohe, it is all about seks ...
Ma motlesin eile,et ma ei kahetse seda,et siia tulin...olen nende inimeste veidrustega juba nii harjunud,et tunnen ennast koduselt. Koik suhtlevad vabalt ja saaab palju kallistada ja musitada...
Mote on suht koos... Uhel paeval raakisin kaua-kaua uhe makedoonia parlamendi liikmega...uhke tunne, aga samas pole see midagi erilist, sest ta on president selles organisatsioonis, kus tootan.
a pean nuud minema...hakkame filme vaatama...

olge musid ja igatsege ikka mind ka vahel

1 comment:

Juta said...

Minu kallis Tibukene!

Mina igatsen sind küll :) Vaikselt hakkan tajuma seda, et oleks vaja kellelegi igasuguseid põnevaid asju rääkida :)

Musitan!

Juta