Thursday, July 19, 2007

puhkus

nii...proovin uuesti nyyd kirjutada :) tapitahti tahan ... tegelikult on suht igav hetkel, valjas on liiga kuum,et rannas vedeleda ja toas pole ka tegevust. Nn toole hakkan alles septembrist, et siis ma ei kujuta ettegi, mida ma teen siin kuu aega. Tuleb vist piiri taha piiluda, Kreeka oleks esimene valik.
Teiste vabatahtlikega on saadud purjetada ja valjas kaija... neid on siin palju- Taanist, Prantsusmaalt 3, Sloveeniast 3, Saksamaalt ja kohalikke.
Raske on alustada, vaga raske. Keele poolest pole probleemi, seni olen hakkama saanud nii inglise kui ka makedoonia omaga, kuigi raagin kohalikku keelt vaga vahe, on pohilised sonad teada.
Mul ei lahe meelest ara need 70 aastased polised makedoonlased, kellel on vaatamata soojast ilmast ylikond seljas ja kui nad naeratavad, siis vaatab sealt vastu 3 kuldhammast, ja nad on nii poitiivsed...
Ilm on pysinud sujuvalt 34 kraadi peal ja seda varjus...paikese kaes u 40.
Magama on suht raske jaada, sest ooelu on siin ikka jube :D
Jaanuaris tuleb siia jalle noorsoovahetus, mis teeb maske. Eile raakisin Nikolaga ja ta sai Kerge shoki kui mind nagi. Tal polnud aimugi, et see Eesti tydruk, keda ta ootab olen mina :D
Lahen siis edasi... soon kuskil midagi. Olenemata sellest, et on turismi korghooaeg, saab kohu saab tais 30 eeguga ....hullumaja :D 0,25 tavaline jook on peatanava restoranides 12 eeku ja kerge rahvussoogi (tomati-kurgi salat riivitud juustuga) saab 20 eeguga katte.
Monna...okitoki...jargimse korrani, olge musid :)

No comments: