Sunday, July 22, 2007

Mis mis

Ehk siis sellest ka kus ma olen ka mis teen.
Vabatahtlik olen, et siis tasuta toojoud ajakirja Do Right juures, mis on moeldud noortele.
Elan vaikeses armsas linnkaeses Struga, mis asub orus Ohridi jarve aares, korgeim tipp on siin kandis 1600m yle merepinna. Tegu on kuurort linnaga, turiste on siin vahe, pohiliselt on turistid Ohridi linnas, mis siit u 15 km eemal.
Moned huvitavad faktid:
- Makedoonia on vaiksem kui Eesti, aga siin elab 2 mln elanikku, pluss veel u 2 mln makedoonia keelt konelevat inimest valjaspool kodumaad, peamiselt Shveitsis, Saksamaal, Ameerikas.
- Nad siiralt loodavad saada kiiresti EL, kuna igalpool lehvivad EL lipud ning leidub ka autodel numbrimarke, kus EL kleeps peal.
- Optimistlikumad noored makedoonlased opivad selgeks sloveenia keele ja taotlevad Sloveenia kodakontsust, et saaks vabalt reisida ja tootada.
- Kui telefon on valjas ja keegi mulle helistab, ilma,et mind katte saaks, siis ma saan hommikul telefoni sisselylitades operaatorilt sonumi,et mulle helistati. EMT tee jargi :)
- Makedoonlased kardavad,et 10 aasta parast pole nende riiki enam, kuna albaanlaste sisseranne on paris suur. Just tana nagin kuidas vaikesed lapsed soda mangisid.
- Tervitatakse tugeva kaepigistuse ning posemusiga, mehed omavahel ei musita muidugi :)

Jah.. koik on hasti ikka, me valmistame ette zhongloorimisfestivali, ning tna tegime reklaami riigitelevisioonile, just tulin votetelt :) kipa.
Jargmine nadal votan osa noorsoovahetusest, mis kestab 9 paeva, kahjuks kyll toimub ta Strugas, aga selleks ajaks kolin ara oma korterist punase risti hotelli, kus seminar aset leiab.
Meil oli Euroopa soojarekord paar paeva tagasi :D
Ja ma kohe kohe armun :P Makedoonia rahvatantsu :D Esimene "trenn" on seljataga. kolmapaeval jalle :)
ma rohkem ei kirjuta muidu laheb pikaks, aga musid ja kallid :)

No comments: