Monday, May 12, 2008

Reedel kaisin esinemas :P Pildid on kyll jube halva kvaliteediga, aga midagi paremat pole, mul oli natuke 6llene fotograaf ja liikumise pealt on paha ka pilte teha :)


Hetkel ma kepsutan seal ringis :P
Neljas :) on tegu naiste tantsuga
See lumi ei taha sealt magedest yldse kohe ara minna.... peale ujumist voi paadisoitu voib veel suusatama minna....

Monikord ma ikka unustan ara kus ma hetkel viibin...Eks me koik oleme kuulnud,et seda kallist Balkanit kutsutakse nn "pyssirohitynniks" , ega siin jh palju vaja ei ole enam kui Kosovo ja Kreeka tasa ei otsusta jaada :) Ja nyyd on veel Serbijas valimised ning voimule pidi saama partei,kes Kosovo tagasi kavatseb votta. Makedoonias on valimised varsti, kuna parlament saadeti laiali, kuna NATO uks jai Kreeka nimetyli tottu suletuks...ja palju muud, aga inflatsioon on vaiksem kui eestil :P Ok, see pole naljakas :)
Laksime siis valja nadalavahetusel koik (olin ainult makedoonlastega) ning baaris istusime eraldi, mehed omavahel ja meie neiukesed omavahel, selline on tegelikult siin komme, samas ei huvita mehi naiste jutt ja naisi meeste jutt...parast ikka laksime koos edasi :)


koik on hasti... Kalli -kalli

No comments: