Monday, May 26, 2008

Laupaeval tahistati Kiril ja Methodi suurt nimepaeva (need on need onud, kes kirillitsa slaavlastele kirjutasid) Koik kes sarnast nime nendega kandsid katsid kodusdes laua ja jaid kylalisi ootama. kaisime samuti tuttava nimepaeval kes kannab nime Kire. Vaikselt siis hakati uurima kust ma parit olen, kuna olin ainuke mitte kohalik sealses seltkonnas, siis raakisin oma omaparase aktsendiga kohalikku keelt ning esimese hooga pakuti,et olen parit Serbiast ning siis Venemaalt. Kuuldes, et Eestist olen tousis vanemtele tadidele-onudele naeratus suu nurka ning peas moeldi, et " kus see naljakas riik kyll asuda voiks??"

Valjas on 30 kraadi kuid vesi on ujumiseks kylm...eile paterdasin veidike jalgupidi vees :)
Nadalavahetusel tuleb siia yks tydruk eestist- seminarile :) kipa... saab jalle eesti keelt raakida.
eestisse tulen oopis 18 juuni mitte 19 :) Paevakese varem, tagasi lahen 22 hommikul... Viibin Tartus, nii,et koik kes Tartus ja mind naha tahavad, siis andu mina... natuke vaba aega leian koikide sopraede jaoks :P

kalli-kalli

No comments: