Saturday, March 22, 2008

Eile nagu tavaliselt reedeti istume me kuskil baaris ja ajame lolli juttu (selliste kohalike traditsioonide jargi- et siis ei tantsi :) Monikord pean todema, et olen ainuke tydruk seltskonnas, aga olen sellega juba ara hairjunud. Jain lihtsalt poiste juttu kuulama ning pohiliselt ikka raagitakse, et kuidas pyyda tydrukut ja mis selleks tegema peab jne..., sest tydrukud on siin raske iseloomuga. Kui keegi mottesse vajub, siis kysitekse "ee uhuuu kuhu sa reisid?" (Kade patuvas?)

Eile ytles mulle yks hea sober, "sa oled nagu makedonka" :D ei osand kohe midagi vastu oelda.
Tulin just tantsimast, tantsimas on lainud koik vaga tosiseks, suure ryhma peale on kaks suurt ja tarka opetajat...vahepeal mul laheb ikka armsalt sassi ka, vota ise taiesti rytmitu lugu ja hakka tantsima selle jargi :S olalaaa... :D aga keegi onneks ei riidle :) kevad tuleb ja esinemised hakkavad... ju selleparast on niiviisi.
Tana mu tantsuopetaja kysis..."eee...kust sa mul tulidki? Moldovast?" :S
Ilm on selline natuke kehvake - sajab ja siis on paike ja siis jalle midagi imelikku sajab jne jne...

Nyyd kahku koik www.euro26.ee lehele ja sealt kandideerima noorsoovahetusse makedoonias, korraladajaks on Reele :) ja te peate nagema seda suve siin :) ja mind ka muidugi :P
Ma vist esindan eestist siin vaga hasti, sest paris paljud tahavad eestisse tulla :)

Koju tuleku kohta pole mul ikka veel andmeid, nii et koik siia :)
Muud huvitavat polnud :)

kalli-musi

3 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Hei!

Tead, mina just tulengi Makedooniasse. Juba sel laupäeval ja koos Euro26ga. Üks laagritest, see juunikuine ja Strumicas... On see too, mida Sina korraldad?

Ja Sinu blogi leidsin juhtumisi, kui netist makedoonia+rahaühik otsisin.

Reele said...

Ei ole mina korraldajaks, olen Strugas ja Strumica jaab kaugele, igatahes naudi :)