Thursday, October 4, 2007

Oehh...paike paistab ja ilm on soe, ning keegi ei jookse umber poe :D
Teglt on nii,et pakin siis asjad ja lahen naaberriiki Albaaniasse. Pidavat teine lahke riik olema ning Ioonia meri on veel sobilik ujumiseks ja paikesevanni votmiseks.
Oppisin isegi selgeks valjendid : Shumë falenderit (aitahh, viisakas tuleb ju olla:D ), Mirëdita(tere) ja nt Të dua (ma armastan sind). Seda viimast ma kyll kellegile ei ytle, aga hea on ikka teada.
Kui aus olla, siis mkd ja alb keeles ei eksisteerigi sona armastus. Mkd keeles Te Sakam ja alb De dua tahendab tolkes "ma tahan sind". Midagi soovides ytleme me siin alati "jas sakam..."- ma tahan...
Et siis polegi "ma armastan sind" , vaid on "ma tahan sind" :) Konkreetsed ollakse
:D
Tood olen teinud isegi vahepeal, uus vabatahtlik tuli meile Prantsusmaalt.
Hetke on suur puudetegemise aeg ja huvitav on see,et inimestel endal kodus saagi polegi,sest tellitakse endale "traktor" millele peale ehtitatud meile koigile tuttav kreissaag ja kogu too tehakse sinu eest ara. Kuhu nad neid puud kasutavad pole ma aru saand. Eks ikka kytteks, aga nii palju kui ma siin nainud olen, siis ahjud ja radikad puuduvad . Vahemasti mina jaan kyll kylma talvel.
Ma olen nyyd kaua aega kadunud ja ilmutan ennast siia alles ehk oktoobri lopus :)

Kalli-kalli

No comments: