Thursday, September 20, 2007

Ilmad on suts veel rannakolblikud...on saadud seal ka palju vedeleda, aga eile oli jalle metsik aike,mis sooja endaga kaasa viis, loodetavasti tuleb ta tagasi veel. No kylm paris pole, kahtlane ilm on :D
2 toredat fakti:
-siin ei nuusata avalikult yldse. Kui Eestis void naha plaristavaid inimesi igal pool,siis siin on see lubamatu. Ma ei tea kuidas nad hakkama saavad, voi kuidas mina hakkama saan kui haigeks jaama peaks.
-naised ei soida jalgrattaga,sest see pole ilus :) nojahh..:)

Aga ma olen ilusti hommikuse muusikaga harjunud ja korterinaabriga tousime tana hommikul pool 6 yles ja laksime rodule kuulama/vaatama.

Votsin endale huvi parast huvitava tooylesande, kus albaania keelne tekst tuleb ymber kirjutada. Minu jaoks on see huvitav kuna albaania keel on mulle siiani olnud nagu hiina keel ja 30% selle linna elanikule on see keel emakeeleks. Teksti on piisavalt,et seda imelikku keelt moista.

kalli-kalli :)

No comments: