Thursday, August 23, 2007

veel pilte



Mismottes....Eesti kaotas Makedooniale korvpallis 45 punktiga??? Misasja... Eile ohtul oli tanavatel lippude ja trummidega inimesi, kes tahistasid voitu eesti yle. Oleks nii tahtnud minna neile ytlema,et "tere,ma olen Eestist" aga ma ei olnud nii julge :)

ma olen ikka haige...kergelt laheb juba 5 paev ilma korralikult soomata. Kuid siiski joudu on... Eile kaisime Kreeka ohtul, pold ponev yldse terve ohtu vett juua, aga tunne oli ikka nagu oleks liitri rakijat ara joonud :D

Panin siia moned pildid, mis on tehtud hommikul varavalges korgel magedes. See koige suurem tipp taamal on siinse kandi korgeim koht, natuke yle 2000. Peaks endast ka mone pildi panema, muidu veel unustate ara kui ilus ma olen :P :D

Ma ikka ei usu, et olen siin hirm on kohe, et see koik on hoopis uni :)

kalli-kalli

No comments: