Sunday, August 12, 2007

mul on lihased :D

Viimased paevad on olnud tais seiklusi :) Minu juurde tuli nadalaks yks kena Lati tibi. Vedelesime rannas ja hiljem kutsuti meid vesirattaga soitma... muidugi laksime :P Parst mangisime vorku ja ma tana tunnen,et mul on lihased... kaelihased eriti :P
Tegelikult oli eilne paev suht maagiline...algas see minule esimese paikesetousu vaatamisega Makedoonias, magede tagant piiluv paike ... nagu muinasjutus. Peale lounat nagin yhte vikerkaare silda, mille kohale moodustus teine sild. Selgelt oli naha algus jarve pealt, kuigi osa varjus puude taha, oleks tahtnud sealt alt labi joosta....kuigi see on voimatu :(

Soojade ilmadega rannas olles vaatan ikka neid moslemi naisi, kes ei saa ujumas kaija ja rannas vedeleda. Kahju on neist kohe:( vesirattaga soitmas olen neid nainud kyll, aga siis on nad ka ainult oma holstides... elu on karm...
Eile oli Struga kesklinnas suur kontsert, esinesid Makedoonia kuulsamad lauljad. Paul van Tyk oli 1 augustil siin, mul jai ta nagemata kuna olin eemal Strugast. Vast ei jaanud millegist ilma.

Oehh...kalli-kalli :)

No comments: