Monday, July 2, 2007

Laulupidu...jubidubiii

Oli tore see laulu- ja tantsupidu :) Käisin rõõmsalt proove vaatamas ja nägin palju palju tuttavaid :D supperr...
Laulupidu tõi kananaha, aga sellest pole midagi enam uut rääkida, kuna kõik on meedias ära leierdatud. Tantsupidu oli vahva... Eeldates, et me käisme Anzuga eelmisel õhtul sünnal ja kergelt uimps oli olla, siis see tantsupidu oli ühtlane muss ja tants... häbi tunnistada, aga ma ei saand natuke aru :S Rohkem oleks tahtnud ikka ise tantsida, aga õnneks saan seda täna teha. See oli minu tantsuajaloo 12 aasta joksul esimene pidu, mis vahele jäi... ja see kõik on selle süü,et ma juba nii vana olen :(
Pmt järgmine nädal panen ajama, kohale pole mulle see ikka veel jõudnud. Homme panen suure kohvri toa nurka seisma ja kui ma teda iga päev vaatama pean, ehk siis jõuab minek ka kohale...
oehh... viimased nädalad on ikka lõpmata vägevad olnud. Tunne- oma- kodumaad tripp sai ka tehtud :)
Nüüd tuleb puhata veic ja siis eestlase kombel pidutsema minna- õllesummer... summ summ summertime :D

aga jh...kõik...järgmine sissekanne tuleb juba Makedooniast.

No comments: